VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa alkaen 1.9.2021.

Tmi Suoherra

Suoherra verkkokaupan tuotteita myy Tmi Suoherra (2699426-9). Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteemme ovat tilattavissa verkkokaupastamme osoitteessa. www.suoherra.fi. Kaikkien tilauksien yhteydessä käytämme sähköpostivahvistusta, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TOIMITAMME

Toimitamme tuotteet Suomen Postin tai Matkahuollon kautta tilauksesta riippuen. Tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää. Suoherra.fi on pikkuinen pulju, joten joskus ollessamme reissun päälle tilausten lähettäminen voi viedä pidempäänkin. Jos tuote on tilapäisesti loppunut, ilmoitamme poikkeavan toimitusajan tilauksen yhteydessä. Saat sähköpostilla Postin lähetystunnuksen, kun paketti on lähtenyt meiltä. Posti lähettää teille saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Ilmoitathan puhelinnumerosi tilauksen yhteydessä.

TOIMITUSMAKSUT:

Kirje 3,20 €
Pieni postipaketti 5,90 €
Iso postipaketti 6,90 €

MAKSUPALVELUTARJOAJA

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tmi Suoherra käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

SUOHERRAN TUOTTEET

Halutessasi voit myös lähettää tuotteen meille tutkittavaksi. Tutkimme tarkasti kaikki reklamoidut tuotteet ja vastaamme aina reklamaatioon.

Huomioithan, että olet noudattanut tuotteiden käyttö- ja asennusohjeita, sillä takuu korvaa vain valmistus- ja materiaalivirheet sekä normaalikäytössä syntyneet viat.

Tarkastuksen jälkeen päätämme onko tuote korjattavissa vai korvaammeko sen uudella vastaavalla tuotteella. Ensisijaisesti pyrimme aina korjaamaan viallisen tuotteen. Näin edistämme linjauksemme mukaista ympäristöä kuormittamatonta kestävää kulutusta.

TUOTEPALAUTUKSET

Asiakaspalautukset tulee hoitaa Postin asiakaspalautuksen kautta käyttäen palautustunnusta.

Suoherran kaupasta tilatuilla tuotteilla on aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Alkaen siitä, kun tilaus on noudettu tai vastaanotettu. Ostoksen hinta palautetaan, kun tuote on saapunut palautusosoitteeseen. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautuvien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisessä pakkauksessa jälleenmyytävässä kunnossa. Tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen eli ehjä. Palautus on näitä ehtoja noudattaen maksuton.

Liittäkää paketin mukaan yhteystietonne, kuitti sekä mahdollista rahanpalautusta varten tilinumeronne.

ASIAKASPALAUTUKSET OSOITTEESEEN

Osoitetiedot:
Tmi Suoherra
Kangasniementie 5
93100 Pudasjärvi

REKLAMAATIOT

Jos tuotteessa on reklamoitavaa, voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen suoherra@gmail.com tai soittaa numeroon +358 40 5917829. Pakkaathan palautettavat tuotteet huolellisesti. Liitä mukaan lähetyslista, selvitys reklamaation syystä ja tilinumero mahdollista palautusta varten. Säilytättehän postista saamanne palautuskuitin kunnes maksu on palautunut tilillenne tai olette saaneet korvaavan tuotteen tilalle.

HUOM!

  • Liitä aina mukaan: – mahdollisimman tarkka selvitys tuotereklamaation syystä – tuotteen ostopäivämäärä (ostokuitti, mikäli on tallessa) – yhteystietosi

Näin varmistamme reklamaation saumattoman käsittelyn. Ottakaa myös huomioon, että reklamaation huolellinen käsittely vie aina aikaa ja meistä riippumattomista syistä myös asiakaspalautusten pakettiliikenne voi joskus olla hidasta. Suoherrassa pyrimme aina palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman nopeasti ja hyvin. Asiakastyytyväisyys on meille tärkeä asia!